Tuesday 3 January 2012

I am Your SENIOR :)

gedunk gedang gedung gedang !!
hahaha..e2 bunyi hati aku yang tengah excited nak g sekolah esok..
dalam seronok2 niy..takot gak..haha.. :P

aku kene jadi contoh yang baik kepada adek2 semua..
sebab akk niy dah jadi budak senior .. =,=


name nur syhela rizki :)
umur 17tahun pada 2012 :)
saya senior anda di sekolah :)
duduk di kelas 5sc2..:)
jika perlu ape2 cari saye ok..

#errr...abaikan note diatas :P
ce ce tengok siket dressup dak sekolah :P

wah wah' biler tgk jer pic niy, makin bekobar semangat aku nak ke sekolah..<konon nyer la> :P
rindu dah tahap menggunung kat bestie aku..lame tak jumpe n menggedik bersama..hahah..


esok dah kne bangon pagi2,,dah ler g sek nek motow nun member,,
first time lak tu.. takot nie =,=
nanty mesti semua org usha semacam jer..
#cam banduan otw nak masok penjara.. hehehe :')

sekarang nie pon dah tesengguk nak tidow,,hahah..
menguap kejap sambil tutup mulot :P

eh eh,,jumla tidow,,dah tak larat nak story :)
time to sleep  :)


No comments:

Post a Comment