Sunday 6 May 2012

Mid Year Exam

Assalamualaikum ..
Aku taktahu la tengah gementar ke , rilek ke , excited ke. becampur2 lerr.. hummm. midyear exam start rabu niy, paper kimia pulak tu . nak kene ingat ion la, oxidation la , haisshhh . PETAK lerr aku cm niy .
any preparation tak buat lagi . aku taktahu ler ape akan jadi dengan result nanty .




Cita2 memang nak jadi cikgu , tapi bile dengar jer cikgu aslila cakap ' kalau nak jadi cikgu , SPM kene ade 6A dalam tangan ' , terus ase gelabah and down gilerr -,- aku tahu aku tak boleh . tapi entahla .
bak kate abg wan , ' bukan senang nak senang '  :)



Sesekali uh ade gak rase keinsafan dalam diri bile cikgu n kawan2 bagi support n nasihat . tapi kejap jer rase keinsafan tu , maybe iman tak kuat kot , hum , ntahlerrr -,- kate jer nak deactive account konon aku niy , tapi tak jugak , hadoi ++,


okay , dengar sinie semua warga :) aku dah taknak on9 sangat dah mulai sekarang sampai habis mid year exam nanty :) aku janji . aku nak buktikan kat kawan2 , family n diri aku sendiri yang aku boleh berjaya macam org laen :D doakan kejayaan aku  :') terima kasih .

No comments:

Post a Comment