Tuesday 12 June 2012

NO TITLE



Assalamualaikum , #tangan kat perot :) harinie perot buat hal , meragam tak tentu pasal ! gggggrrr ~ aku dah tak boleh fokus dalam kelas tadi , *mintak simpati :'(  Lame jugak aku tak update blogg aku yg dah usang n berdebu niy , kihkihkih :P  Lagipon bizie lerr , harinie baru freee :D  So, harinie secend day sekolah dibukak semula , mestilah aku mals nak bangun pagi2 nak mandi n bersiap bagai , Hari pertama aku dah menggatai nun pejai dating pagi2 kat sekolah :) Ape ? skandal ? kapel ? OHTIDAK ,kiteorang adek n kakak angkat sajeee :) tapi sesuweet couple , kihkih -,-KERJA SEKOLAH ? #sengehh :')  yang aku rase aku minat , aku siapkan , yang tak berkenaan pandang sebelah mate pon tak ,, hihihi :')  Aku rase post kali nie tulisan nie kecik pulak , terbeliak bijik mate nak check ape aku taip niyh  
-,- Harinie n semalam baru dapat paper mid year untuk sabjek  *MATH , BM , KIMIA , AKAUN .
.  Okey aku mengaku , kimia n math jauh markahnya pergi kelaut -,- bm jer ase seronok , itu pon atas pagar -.- ALHAMDULILAH , tetap rase bersyukur ape yang aku dah dapat , setakat mane usaha aku buat , itulah markah yang aku dapat :')



Nampak tak kat kertas yang warne coklat tuuu ? heheh , itulah air kopi cikgu ramlah :') haritu buat exam kat dalam bilik guru , tak perasan ade titisan air kopi atas meja tuuu :) Sebab air tulah , aku dapat 'A' , hihi :)
Nampak tak tulisan yang panjang2 n comel tuu ? Itulah tulisan kitew :') Aku niyh name jer kelas sains , tapi result macam kelas belakang -,-Kalau belajar addmath . harinie belajar , esok mesti dah lupa . #penyakit 5sc2 :) Sekarang nie tiap2 hari selasa n rabu ade kelas tambahan , #padahal tiap2 hari ade -,-  Then sebok dengan sukantara bagai sekarang , k , nanti aku buat2 saket perott :)  Hahah , tak payah pura2 , dah saket perot dah pon :') Tapi kan , seronok jugak bile sekolah dah bukak , boleh jumpa kawan2  *padahal suka bub ley jumpa adek angkat :* hihi , aku ade , kau ade ! ggrrr ~ Mula jer balek sesi persekolahan , time perhimpunan , cikgu nabihah panggil -,- rupanya ade hari koperasi ? Macam mane aku boleh tak tahu ek , padahal aku ahli koperasi , #blerrrrr =.=  Naseb tugas aku n bestie hanya bagi kad n pen kat cikgu2 . Aku akui aku malu jugak sebab budak2 ramai kat depan mate -,-  Tugas punyer hal , buat sahaja lah :)


Nampak tak ape tu ? taknampak buta -,- Itu kertas pemberitahuan , jumaat n sabtu nie ade kem ibadah kat sekolah , ade ceramah , qiamullai :) aku nak join , tapi tak dapat lerr kot terpakse excuse . Kalau sempat INSYAALLAH aku join :') #niat aku baik :P Watpisss :') Lepasnie bizie nak bertanding tarian peringkat negeri , nak perki kem jati diri dekat kuala kangsar lagi :) #aku sukaaaa :D aaauuummmm <3  Tapi kan kelas kiteorang yang dulunya cun melecun tuu , dah jadi semakk sekarang , Berdebu . Berhabuk . Same maksud ke ? k , abaikan -.-  Budak2 pon sekarng dah malas , bukan sekarang jer , dari azali lagi pemalas . #tak termasuk aku :) Watpissss :D Ayat adek ika omeyyy :') Sorie dik , akk ciplak 'Watpiss' adek tuuu :D
Baru aku sedar sekarang aku dah SINGLE ! Watlekk r . Canglaknat r budak KL . jahat mulut aku kan , aku yang bodoh , nak salahkan orang -,- gggrrr ! Rase tenang jer dah single niy . ccettt ! ye2 jerk , senyap sunyi jer handfon aku ,inbox dari adek2 , abg2 n member jer masuk :') Takpelah , sekurang2nyer masih ade manusia yang berhati mulia nak hantar inbox kat aku . #ceramah kejap .

Aku rase mase dah time -,- hihi , nak mandi n hang nun kawan g jongket =.= Nanti kawan2 panggil aku busuk pulak -,-  Aku ingat lagi mase kumpulan SEPAH buat show kat maharaja lawak , dia cakap kalau taknak orang panggil kita busuk , tukar nama kepada 'MALANG' , sebab malang tak berbau  k . Korang taknak tahu pon kan . Aku just nak tunjuk kemahiran mengingat . #okay , alasan -,-
SALAM Maniss untuk korang yang terpakse bace post aku niyh :')

TERIMA KASIH .

No comments:

Post a Comment