Sunday 19 August 2012

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI :')

Bismillahirrahmanirrahim...



Alhamdulilah , sekali lagi ALLAH bagi kesempatan kat aku untuk menyambut bulan Ramadahan dan Hari Lebaran di samping keluarga yang aku sayang dunia akhirat . Walaupon raya untuk tahun nie sekadar biasa2 sahaja , yang penting aku bahagia sebab semua orang yang aku sayang bagi respon yang baik time hari raya niyh . Handphone sentiasa di tangan kerana menunggu message dari  mereka semua :)

by the way , sorry takdapat nk reupload gambar2 raya becuz aku tak gi beraya lagi . heheh :) Nanty bile dah outter dengan kawan2 barulah diuploadkan :D

Dikesempatan ini , saya nur syhela rizki ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua umat islam yang menyambutnya . Eyla mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki if eyla ade terkasar atau tersalah kata dengan semua orang yang mengenali eyla . Sama ada kesilapan itu secara nyata atau sembunyi , eyla menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf . Mohon korang semua ampunkan segala kesilapan manusia biasa yang diciptakan oleh Tuhan ini :')

Moga raya tahun nie bermakna bagi anda semua <3
# SALAM AIDILFITRI #

No comments:

Post a Comment