Saturday 16 June 2012

Cream De La Cream


Adakah aku ISLAM ? memang aku islam berdasarkan ic aku , tapi aku kurang ilmu tentang islam . Aku sama sekali taktahu siapa tokoh2 terbilang islam . Aku tidak tahu siapa yang mengkaji tentang AL-QURAN :/  Aku sedar semua nie lepas jerr diberi ceramah oleh abang hensem n bijaksana dalam ilmu islam iaitu Abang Khidir . *ambik hati* Seriously aku memang selesa dengan ceramah yang diberikan oleh abg hensem n bijaksana tuuh :) Dia banyak sharing pengalaman dia kat oversea n ilmu dia :') Dia jugak ade cakap 'PROUD TO BE A MUSLIM <3  Masa mula2 dia bagi ceramah lepas solat maghrib n isyak tuhh , kiteorang ramai yang dah mamai n lalok -.-  Tapi tak semua , aku rase budak laki yang macam tuhh -,-  Seriously aku takot jugak if aku kene panggil untuk jawab soalan . Aku mengaku aku maluuuu :/


Hah ! ce ce ce korang tengok tajuk kt post kali niyh :') same kan berdasarkan tulisan yang comel dalam kertas angry bird niy *bangga :P Aku kan insan yang lemah , 'yang baik datangnya dari ALLH , yang buruk datangnya dari diri sendiri' . So, aku salin lah nota2 yang abang hensem n bijaksana tuhh bagi :')  Sebenarnya , aku pon dah lupa pasal bende2 aku tulis niyh , hihihi <3 ingat siket2 jerrr :')  Nak tahu lebih lanjut , carilah sendiri , 'USAHA ITU TANGGA KEJAYAAN' *kenit mata . Kiteorang ( 5sc1 , 5sc2 , 3rk , 3s ) ade wat qiamullail pukul 4pagi .  Seriously aku rase rugi sangat sebab tak dapat nak join sebb cuti :'(  Engatkan dak2 pompuan tidor dekat kelas , rupanya kat surau :') haissh , Alhamdulilah . Naseb baik cikgu prihatin :') 

p/s kepada cikgu jamilah , sila terasa :D Saya sayang cikgu sebab caring sal kami :')



Time tido tuhh lah paling bahagia aku rase , kihkihkih :P Mane taknye , penat jugak kot khemah ibadah nie -,-
Tapi tapi kan , susah gak nak tido mula2 , sebub budak2 buat bising . Tarasa ? do i care ? dah bagi nasihat pon tak paham , macamlah senior tuuh cakap bahase arab ==' Ade pulak yang melawan . Nilah budak2 zaman sekarang , takde sopan santun . muka cun melecun , adab takdo takjadi gak :)
Kipas berpusing lajuu jer :') Tidor mati aku dibuatnyer,, hahahah . Pukul 3.00pagi member kejutkan sebub diorang nak buat qiamulail :'D Aku pon sedarkanlah diri , -.-

Budak2 yang cuti tuhh , melepap kat dalam bilik sebelah surau , *termasuk aku :P  Lepas solat subuh semua, kiteorang g riadah @ bersenam kat padang . Buat aktiviti panaskan badan , Tapi kenyataannya setitik peluh pon tak keluar :')  Budak laki yelah , diorang sempat gak main bola sepak kejap -,- Habes jerr aktiviti riadah, kiteorang g makan kat kantin . WAhh ! Time tuhh lah budak2 lepaskan nafsu kelaparan . termasuk aku jugak lah -,- Sedap pulak nasi lemak tuhh . Lepastu dak2 pompuan salin baju kurung bub nak g dengar ceramah lagi sekali oleh abg hensem n bujaksana tuhh :') Baju kurung semuaa nak yang vouge2 jerk . Tak cukup dengan baju , tudung pon mesti nak yang trend masa kini kan . * bleeerr , Watipiss ^^,
Kiteorang pon ade nyanyi2 mase ceramah tuhh diadakan , Aku tak dapat nak feel sebub tak berapa tahu lagu tuhhh -,- Tapi aku tetap jugak nyanyi :D 


Look there ! apee tuuh ? adoi , itu buku angry birds lah , tak up tu date betull *bleeerrr :P Itu lah buku yang dijadikan sebagai nota :') Macam budak2 kan ? okey , wattpiss :') *tetap bersyukur . abg yang hensem n bijaksana tuhh pon ade gak bagi2 hadiah , COntohnya duit syiling dari negara luar . Untunglah kome yang dapat kiching towerr yang tinggi kat pariss tuh :') Emas nun perak lak uhh kalerrnyerr , Abg yang hensem n bijaksana tuh kata 'dia nak effort jerr dari kiteorang' , sebabtuhh lah dia bagi hadiah2 uh semuaa tok hargai effort kiteorang :'D Ade gak yang dapat beg berisi ape ntah , yang aku nampak ade air botol besarr punyerr  -,-  Banyak gak video2 yang dapat meransang kiteorang untuk kembali ke jalan yang diredhai :') SUMPAH cakap , kem ibadah tuhh memang tiptop best lerrr :'D

Lepas jerr ceramah habis , dia suh kiteorang komen sal ceramah yang disampai kan oleh beliau . Kiteorang koyak sehelai kertas , then tulis tentang KEBAIKAN , KELEMAHAN . Tang kat kelemahan , aku tulis tiada *ambik hati . tang kat kebaikan aku tulis 3alasan . tapi tak engat lerrr . Cadang nak tuliss 'abg nie hensem' , Kihkihkih , tapi takott lerr pulok , terus terbatal niat sucii tuh :D >_< Lepastuuh kiteorang kene nyanyi lagu yang sama kiteorang nyanyi sebelom tuhh -.- *pembaca jgn keliru ==' Kiteorang pon nyanyilah sepuas hatinya , tuptup ! ade orang pelok aku n ana kat belakang . Engatka sape , rupanya ckguu Norzila <3 Aku ade , kau ade ? ^^,


Walaupon suare kiteorang nie sumbang mambang , abg hensem n bijaksana tuhh tetap nak kiteorang nyanyi :D Lepastuh tibalah sesi bersalaman , oppsss ! non muhrim cannot touch2 okeyh :') OHH MY ENGLISH !
Terokkan english aku -,-Budak2 pompuan salam2 nun cikgu pompuan n bersalaman antara 1 sama lain :')
Yang paling aku tabik , dak2 form 3s n 3rk majoritinya cium tangan kiteorang yang sebagai akak2 senior niyh :') Tapi aku tahu ade yang tak ikhlas , -.- HAH ? TERASA ? okfine , terpulang :'D Time tuuh kan , tahlah rase cam sedih , sayu n nak nangiss jerr . Berkat gilerr kan kalau dapat ilmu dari org yang berpengalaman ^^,
Dalam kul 12.00 kiteorang pon balik rumah n jalani kehidupan seharian seperti biasa -.-


*muka sakai lepas balik dari kem ibadah kat sekolah -,-


*timee too sleep :') 
p/s : sorry sebab takde gambar2 mase kem , sebub handfon dilarang bawak n i have no camera to take a picture :')

ASSALAMUALAIKUM ^^,

No comments:

Post a Comment