Thursday 14 June 2012

DI setiap Hari ade CErita :)


Di setiap gambar ade ceritanya :) comel jer kan intro kali niyh :)  Nak lagi sopan , ASSALAMUALAIKUM warga pembaca blogger ku :') Harinie hari khamis kan . okay , aku engat , nak kepastian jer -,- semalam hari rabu kan ? k , semalam ade sukantara . mula2 setiap rumah sukan berkumpul . rumah laksamana kat dataran kejat . SUMPAH gilerr segan . hahahah , bape ketul jer budak rumah hijau , dahlerr rumah sukan paling *ttteeeett . lepastu kiteorang kene g tempat 100 meter , okay , aku dapat no berapa entah -,- tak penting pon kan rasenyer . time lompat jauh n lontar peluru aku ghaibkan diri , hahahaha , #ngelat :)  TIme 200 meter tak dapat aden nak ghaib , tibe2 hilang kuasa ==' takot cikgu marah pulok kalau tak masuk . so , masuklah jugak . mula2 tu rase dapatlah kot no 3 or 2 . tengok2 member dah ramai yang pecut aku , kfine aku dah takde kederat . dahlaerr tudung buat hal , tak pasai2 aku tejatuh tengah2 padang tu .. untung nasib aku baik , tak macam member kelas aku yang sampai kasut tercabot n terjatuh :') hihihihih *gelak cover -,-

Lepas balek sekolah , aku n kawan2 g bank keluar duit biasiswa . kat bank BSN uh penuh nun budak2 tiwa , hahahah , mang dah agak dah . semua pakat nak keluar duit . Lepas balek dari bank tuh pegi kelas tarian lerr pulak kat astaka sekolah :') Gilerrrr penat , *serius cakap -,-  Harinie bile pegi sekolah tadi , kaki dah tak ley jalan cam biase , *walk slowly -.-  menyesal air mate darah keluar sebab datang untuk sukantara tuhh -,-
Esok pulak ade kem ibadah kat sekolah , jyeahh ! akhirnya aku dapat jugak join :0 Tapi tapi tapi kan ? handfon tak boleh bawak , k , disebabkab benda nie aku pikir 2x jugak . hihihi . mang aku boleh jadi gilerr kalau takde handfon di sisi , bahahah :D Tapi takpe , ade kebaikan aku sertai kem ibadah nir . Mesty dapat banyak pahale , selagi kita hidup di dunia nie , kena rajin cari bekalan untuk hari akhirat :') Sebagai manusia , kita hidup di dunia nie ibarat seorang perantau yang hanya singgah di dunia untuk mencari bekalan ke akhirat kelak . kalaulah aku jawab macam nie mase exam agama , kompom2 *FULL MARK =='


Heyhoyyy korang . ce ce tengok gambar tu , time tuuh kat sri pentas TV3 KL <3 Gambar agak sedikt kabur sebab camere tuh jeles tengok kiteorang niyh comel sangat lerrr . sebab tuh dia ambik gambar ala kadar jek .
Minggu depan hari sabtu ade jemputan tarian kat rumah orang kawen di KAMPAR <3 btw tak sabar jugak rasenyer , tapi yang penting , pelajaran harus diutamakan dahulu . :') Tapi kan , tak tahu lah ape haluan aku lepasniyh spas habes sekolah . Mulakan hidup sebagai anak yang bertanggungjawab untuk membalas jasa dan budi ibu bapa dengan mencari kerja yang halal di sisi ALLAH :') Aku rase cam sopan pulak aku kali niyh , hihihihih '*perasan -.- Tapi aku berharap , orang2 yang aku sayang takkan jauh dari hidup aku :) Persahabatan yang mendewasakan aku sehingga harinie :')  Tanpa kawan2 kita takkan tahu erti kerjasama n kejujuran yang diterapkan dalam hubungan persahabatan -.-







# NOBODY  CAN TAKE THEM AWAY FROM MY LIFE :')

No comments:

Post a Comment